skorpions.com.pl

skorpions.com.pl

Co nalezy wiedzec przed wyborem torebki

Co nalezy wiedzec przed wyborem torebki

Pociągi Modele i koleje entuzjaści sobie sprawę, że utworzenie okablowanie jest jednym z najważniejszych aspektów i ekscytującą częścią kontrolowania oporu i biegnie zestawu. Każdy pociąg powinien zatrzymać się na każdej stacji i stopniowo zwalniać na każdym rogu i napięty skrzyżowania. W każdej stacji, pociągi mają wyznaczoną ilość czasu, aby załadować i wyładować pasażerów.http://anglass.pl/ Aby to automatyczny rozruch możliwy przy obsłudze modeli pociągów i kolei, trzeba znać kilka podstawowych i zaawansowanych technik okablowania.https://book.dolcar.auto.pl/

Aby mieć zautomatyzowaną bieg na analogowej linii kolejowej trzeba określić, gdzie odizolować wybrane działy torze i skonfigurować okablowanie obwodami, które będą kontrolować prędkość i tempo pociągu, gdy przechodzi przez pewną część toru. Ważna, aby móc powiedzieć, płytkę drukowaną, gdy pociąg przyjeżdża znany jest jako czujnik fotograficznym.

Na pociąg zwalniać, potrzebny jest AS-1 obwodami. Przewód z płyty łączy się szynę, a drugi przewód jest połączony z napędem szyny w tym samym izolowanym toru. Pociąg z kołem zamachowym doskonale współpracuje z tej funkcji, ponieważ może zwolnić i zacząć się stopniowo. Pociąg będzie odzyskać swoją najwyższą prędkość, gdy jest on z nieizolowanych torze.

Zwalniać, opóźnienie, zatrzymywać i uruchamiać pociąg czujnik zdjęcie zostanie wymagany wraz z DT-4, TD-1 oraz AS-1 podzespołów. Jeden przewód należy podłączyć TD-1 i DT-4 podzespołów. Jeden przewód z DT-4 łączy się z izolowanym torze i jeden przewód od TD-1 należy podłączyć do jednej szyny na pojedyncze ścieżki. Trzeci przewód powinien łączyć TD-1 AS-1 i jeden przewód z AS-1 należy podłączyć do nieizolowanego torze.

Gdy pociąg osiągnie pojedyncze ścieżki, to zwolnić i zatrzyma się po osiągnięciu stacji, gdzie jest umieszczony czujnik zdjęcia. W zależności od tego jak długo można ustawić czas dla pociągu, aby zatrzymać się na płytce drukowanej, będzie włączyć ponownie, które będą poruszać się pociąg w tempie startowym. Gdy dotrze do następnego utworu, to pójdzie znacznie szybciej.

Aby odwrócić modeli pociągów, AR-1 płytka będzie wykonać zadanie i dwa czujniki położenia. Dwa pojedyncze przewody z AR-1 należy podłączyć do obu szyn na torze i jeszcze jedna para przewodów łączy się z czujnikiem fotograficznym. Jeśli okaże się pomysł łączenia przewodów uciążliwe, można po prostu dostać się zestaw Digital Command Control. DCC pozwoli skierować prędkość i kierunek pociągu bez wykonywania żadnych zmian technicznych.

– autor artykułu